Gyakran ismételt kérdések

Miért jó ez a vendégeimnek?

Csak nézd a saját szemszögedből Ha bemész egy üzletbe, vagy egy előadásra, te mitől éreznéd jól magad? Ha a vásárlód/vendéged érzi, hogy számít és a véleménye fontos számodra, akkor sokkal kellemesebb lesz számára a nálad eltöltött idő, és biztos lehetsz benne, hogy legközelebb is meg fog látogatni.

Miért jó ez nekem?

A visszajelzések alapján pontosan fogod tudni, mik azok a pontok az üzletmenetben, ahol a vásárló esetleg nehézséget érez és ezért meggondolja magát. A kapott kimutatásokkal és az adatok elemzésével egyre jobban tudod tökéletesíteni az értékesítési folyamatokat, a környezeted, vagy a termékkínálatod. Mindez pedig egyre növekvő forgalmat, egyre nagyobb vásárlói elégedettséget eredményez, amik által egyre növekvő bevételre számíthatsz.

Mennyire tudom ezt a saját igényeimhez igazítani?

A teljes rendszert a kezdetektől fogva úgy alakítottuk ki, hogy a visszajelzés menete és a mérések minden eleme szabadon módosítható, így teljes egészében a saját vevőköröd és a saját üzleted igényeihez mérten tudod kialakítani. Mind a kérdések és a válaszok, a kérdések típusai és igény szerint a teljes felület szabadon módosítható.

Mindemellett, a megjelenítés nemcsak az általunk kihelyezett állványokkal vagy asztali terminálokkal valósítható meg, hanem a rendszert a saját eszközeiddel is használhatod. Hiszen tableten, laptopon, vagy akár mobilon keresztül is elérhető az értékelési felület.

Képzeld el például, ha az előadásod alkalmával megkéred a közönséget, hogy a saját mobilkészülékeikkel válaszoljanak néhány kérdésre és ezzel már az előadásod közben láthatod, mi érdekli leginkább a nézőket.

Nem találkozom személyesen az ügyfeleimmel. Mit tehetek?

Nemcsak a személyes vásárlók és ügyfeleink véleménye fontos. Mindenki befolyásolja az értékesítési folyamatokat, aki részt vesz az üzleti folyamatainkban, ezért minél pontosabban ismered az igényeket, annál tökéletesebben tudod kialakítani az üzletmeneted. Manapság egyre inkább fontosa, hogy pontosan ismerjük az alkalmazottaink teljesítményét és a vásárlóink elégedettségét.
Erre az esetre a megoldás az egyedi elérési cím létrehozása. Ez minden regisztrált felhasználónknak automatikusan létrehozásra kerül, melyet egy email üzenetbe illesztve, az értékelési felület máris emailben kiküldhető a címzettnek, vagy egy levelezési listára, de akár egy hírlevél részeként is felhasználható.

Ez jó, de megengedhetem én mindezt magamnak?

Természetesen ez a legfontosabb kérdés. Hiszen a nagyobb üzleti vállalkozások biztosan megengedhetik maguknak saját rendszer fejlesztését és saját eszközök kihelyezését. De egy kisebb üzlet, egy mikrovállalkozás számára ez nagy nehézséget jelent, amit nem biztos, hogy tud vállalni az amúgy is jelentős terhek mellett.

A rendszerünk talán éppen nekik jelent erre leginkább megoldást. Havi pár ezer forintért végre pontosan mérhetővé és láthatóvá, így pedig elemezhetővé tehetjük az üzleti folyamatok amúgy átláthatatlan rendszerét. Nemcsak a rendszerhasználatot, de igény esetén eszközöket is biztosítunk, az egyedi igények figyelembevételével.

Email címeket is gyűjthetek esetleg a látogatóimtól?

Természetesen erre is van lehetőség. Tudjuk, hogy a kapcsolattartás emailen keresztül a leghatékonyabb és a leginkább személyre szabható. Sokan személyes információnak tartják és nem szeretik megadni az email címüket. Éppen ezért, mivel nem kötelező, aki itt megadja, ők nagy valószínűséggel releváns érdeklődők, akiket valóban érdekel az adott termék vagy szolgáltatás. Sokan vannak emellett, akik szívesen vennék fel a kapcsolatot veled és kérnek választ bizonyos kérdésekre.
Mindez itt megoldható.

Speciális megoldásokra lenne szükségem…

Ha a meglévő lehetőségek alapján mégsem tudod teljes mértékben megvalósítani az elképzeléseid, akkor egyedi fejlesztésekkel tudjuk neked biztosítani mindazt, amire szükséged van. Mindkettőnk érdeke a rendszer minél hatékonyabb kialakítása, ezért a legtöbb fejlesztési igényt külön költség nélkül, díjmentesen elvégezzük a számodra..

Hívj minket most!

+36 20 232 1459

Payment